Valuta:

Verzenden & retouren

´╗┐Retourbeleid
Lees dit beleid zorgvuldig door voordat u uw bestelling plaatst. Want het is een gelijke overeenkomst met u en onze winkel, we hopen dat u een goede ervaring in onze winkel kunt hebben. Bekijk nu de onderstaande polissen:
Wij bieden een 7-daagse retour- en ruilgarantie op alle producten. Als u een artikel wilt retourneren of ruilen, neem dan contact met ons op voorhand voor verdere instructies. Het spijt ons dat verzendkosten niet terugbetaald kunnen worden.
Voor retourneren
Als u uw artikelen wilt retourneren, kunt u ons eerst informeren met vermelding van de reden en het bestelnummer voor het retourneren binnen 7 dagen na ontvangst. Uw feedback is erg belangrijk voor ons. Eventuele artikelen moeten volledig worden verzonden met het originele pakket. Alle pakketten moeten via een trackable methode worden verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die in transit zijn verloren. Let erop dat de originele verzendkosten niet terugbetaald kunnen worden. Dus neem alstublieft contact met ons op voor al uw vragen en zorgen voordat u uw bestelling plaatst.
Voor uitwisselingen
Items moeten binnen 7 dagen na levering worden retourneren en de klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten die door het hele uitwisselingsproces worden veroorzaakt. Alle artikelen kunnen alleen uitwisselen voor gelijke prijsvervanging. Let op: we zullen de vervangingen alleen uitgeven nadat uw retourzendingen zijn ontvangen.
Uw bestelling annuleren
Als u een bestelling heeft geplaatst en het later wilt annuleren, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Maar als uw bestelling is verzonden, kunnen we het niet annuleren.
Voor Terugbetaling
Restituties worden geregeld zodra wij de geretourneerde producten ontvangen en controleren. Als u een terugbetaling betaalt voor niet-retourneren, wordt een teruggave uitgereikt wanneer u contact met ons opneemt over uw productprobleem. Wanneer de restitutie is ingediend, kunt u verwachten dat het binnen 15-25 werkdagen wordt ontvangen, omdat het tijd voor de kredietkaartmaatschappij en de bank om de restitutie te verwerken.
Als je zaken niet voldoen aan het retourbeleid, neem dan contact met ons op.
Terug